Welkom aan Tibia en Fibula !
Met trots kondigen we de geboorte aan van onze nieuwste tweeling: Tibia & Fibula. Deze twee splinternieuwe repatwagens zijn het resultaat van jaren luisteren naar wat écht telt — de noden van onze patiënten én de ervaring van onze ambulanciers.
Elke centimeter van deze wagens is ontworpen met comfort, veiligheid en efficiëntie in gedachten. Het resultaat? Twee toppers die klaarstaan om onze Belgische toeristen in nood met zorg en vakmanschap terug naar huis te brengen. Niet zomaar een ambulance, maar een rijdend luxevoertuig met alles bij de hand om een comfortabele terugrit van te maken.
Vanaf deze week rijden Tibia en Fibula op de Europese snelwegen. Spot je ze onderweg? Zwaai dan eens naar onze ambulanciers of stuur ons een foto !