• +32 9 310 77 88
  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
1 minute reading time (103 words)

Klaar voor een nieuw seizoen

Kopie-van-Linkedin-Template-1

 Wist je dat onze ambulances na het winterseizoen overschakelen van winter- naar zomerbanden?

Waarom wisselen we van banden?

Winterbanden zijn ontworpen om optimaal te presteren bij lage temperaturen, op natte, koude of besneeuwde wegen. Zodra de buitentemperatuur structureel boven de 7 graden stijgt, verliezen winterbanden echter een deel van hun voordeel. Zomerbanden bieden dan betere prestaties:

  • kortere remafstanden
  • meer stabiliteit op droge en natte wegen
  • minder slijtage
  • lager brandstofverbruik


Voor ambulances, die vaak zwaarder belast zijn en veilig moeten kunnen rijden, maakt dit een merkbaar verschil en zo blijft ons wagenpark in topconditie, zodat wij elke rit veilig en betrouwbaar kunnen uitvoeren! 

Medicevac – medische repatriëring, elke dag opnieu...
Wereldgezondheidsdag 2026 | 7 april